Godt nyt til de morgenfriske!

27. maj 2015, 12:43

Odder genbrugsplads og Værdiparken i Skanderborg får nye åbningstider mandag d. 1. juni 2015. De nye åbningstider er godt nyt til de morgenfriske i Renosyds område. Det bliver nemlig muligt at aflevere sine værdier allerede fra kl. 7:00 om morgenen fra mandag til fredag, hvor der fortsat vil være åbent indtil kl. 18:00. ”11 timers åbningstid på Odder genbrugsplads og i Værdiparken i Skanderborg giver bedre vilkår for særligt det lokale erhvervsliv, men også for private der nu har mulighed for at komme af med f.eks. afklippet fra hækken både før og efter en arbejdsdag”, udtaler bestyrelsesformand hos Renosyd Kristian Skovhus.

Vi har lyttet til kundernes behov

Når Renosyd udvider åbningstiderne på Odder genbrugsplads og i Værdiparken i Skanderborg, sker det bl.a. for at tilpasse sig de behov, der er hos det lokale erhvervsliv. ”Vi ved, at de lokale håndværkere efterspørger en fleksibilitet, hvor de fuldstændigt kan fokusere på deres opgaver frem for vores åbningstider. Det har vi selvfølgelig lyttet til. Vi er derfor rigtig glade for, at vi nu kan iværksætte dette markante løft af serviceniveauet”, fortæller bestyrelsesformand Kristian Skovhus.

Renosyds direktør Annemette Fuglsang supplerer: ”Vores kunder får nu glæde af nogle af Østjyllands bedste åbningstider, der matcher Dansk Industri’s undersøgelser af genbrugspladsernes erhvervsvenlighed. Men de udvidede åbningstider er også et tydeligt ønske hos vores private kunder. Det ved vi fra brugerundersøgelser på genbrugspladserne”.

Morgenbrød til de morgenfriske

Når portene glider op mandag d. 1. juni, vil der stå Renosyd medarbejdere og politikere fra Renosyds bestyrelse klar med en kop kaffe og et stykke brød til morgenfriske kunder frem til kl. 10. ”Vi glæder os til at møde kunderne på en lidt utraditionel måde og få en snak om åbningstider og lytte til andre behov, de måtte have. Vi håber at møde mange kunder allerede første dag”, afslutter Direktør hos Renosyd Annemette Fuglsang.

Fakta: Åbningstider på genbrugspladserne og i Værdiparken

Odder genbrugsplads og Værdiparken i Skanderborg

Mandag til fredag åbent fra kl. 7:00 til kl. 18:00.
Lørdag og søndag åbent fra kl.  9:00 til kl. 16:00.
Helligdage holdes der lukket.

Genbrugspladserne i Galten, Hørning og Ry

Mandag til fredag åbent fra kl. 12:00 til kl. 18:00.
Lørdag åbent fra kl.  9:00 til kl. 16:00.
Søndag og helligdage holdes der lukket.

Tjek renosyd.dk eller Renosyds App for altid opdaterede åbningstider.

For yderligere information om og spørgsmål til ovenstående pressemeddelelse kontakt:
Bestyrelsesformand Kristian Skovhus, tlf. 40 23 70 43 / e-mail kristian.skovhus@skanderborg.dk
Direktør Annemette Fuglsang, tlf. 87 93 41 23 / e-mail af@renosyd.dk.