Ruteomlægning giver nye tømmedage

18. mar 2016, 12:33

Da RenoNorden i foråret 2015 vandt udbuddet på indsamling af restaffald og emballage i Renosyds område, var det med et tilbud, hvor indsamlingen i opstarten blev foretaget på eksisterende ruter. Med levering af nye biler i første kvartal 2016 er RenoNorden nu klar med nye ruter, der er optimeret til den nye miljøvenlige bilpark og mandskabsfordelingen.

For mange af Renosyds kunder betyder de nye ruter, at deres beholder fremadrettet tømmes på en anden dag end tidligere. Der uddeles i disse uger postkort med de nye tømmedage, der også fra d. 4. april vil fremgå i selvbetjeningen på www.renosyd.dk og i Renosyds App. Så hold et vågent øje med postkassen.
Udover skift af tømmedage vil nogle kunder også opleve, at der fremover tømmes senere på dagen, end de er vant til. Det sker fordi, at nogle ruter fremefter køres på toholdsskift. Beholderene tømmes i alle tilfælde mellem kl. 6 og kl. 18 på tømmedagen.

Kontakt Renosyd hvis du har spørgsmål vedrørende de nye ruter og tømmedage.

For yderligere information om og spørgsmål til ovenstående pressemeddelelse kontakt Renosyds Direktør Annemette Fuglsang på telefon 87 93 41 23 eller e-mail af@renosyd.dk.