Værdier på netauktion

25. jan 2017, 12:32

Renosyds vision er at gå fra affald til værdi, og som en den af denne vision, skal Renosyds genbrugsbutik Værdicentralen sikre, at så meget affald som muligt bliver genbrugt. Derfor hopper Værdicentralen nu med på netautionssiden Genbrugsaktion.dk. ”Når vi går med i samarbejdet og bliver en del af Genbrugsauktion.dk, så er det fordi, vi ønsker at nå endnu bredere ud med den del af Renosyds vision, som Værdicentralen repræsenterer”, siger Renosyds direktør Annemette Fuglsang, mens projektleder Jeppe Vestergaard tilføjer: ”Det gør vi ved nu at tilbyde vores kunder at sidde derhjemme og byde på genbrugsguld og samtidig mærke spændingen ved at deltage i en auktion. At kunne købe vores varer online efterspørges tit af kunder på vores sociale medier, og det ønsker opfylder vi også med Genbrugsaution.dk”.

Foruden varer som Værdicentralen sætter til salg, giver Genbrugsauktion.dk også mulighed for at gå på jagt i skjulte skatte andre steder i landet. Ideen er at inspirere brugerne, til at finde nye genbrugsjagtmarker. Genbrugsauktionen er nemlig et samarbejde mellem flere affaldsselskabers genbrugsbutikker og er startet af AVV i Hjørring, der har haft fysisk genbrugsbutik i mere end 30 år. Med Renosyd er der nu tre affaldsselskaber med i samarbejdet, men det forventes, at flere kommer til i nærmeste fremtid.

”Varerne som sættes til salg på Genbrugsauktion.dk vil være gode og fine genbrugsting, og repræsenterer et bredt udsnit af Værdicentralens varesortiment”, siger Jeppe Vestergaard og afslutter: ”Det kan være alt fra møbler, værktøj til nips og tøj, der sættes til salg på Genbrugsauktion.dk, og som man kender det fra butikken kan tingene være både specielle og sjove såvel som retro og design. Vi glæder os”.

Fakta om netauktion.dk

• Man skal oprette sig som bruger for at kunne byde på varerne.
  • Varer fra Værdicentralen vil dagligt blive lagt op på Genbrugsauktion.dk
  • Varerne betales og afhentes i den genbrugsbutik, der har sat varen på auktion.
  • Alle priser er inklusiv moms og der tillægges ikke gebyrer eller salær.
  • En auktion løber over 14 dage og vinderen af auktionen får besked pr. mail. Denne mail skal medbringes ved afhentning af varen, da denne fungerer som garanti for, at det er den rette kunde der afhenter.

For yderligere information omkring denne pressemeddelelse kontaktes projektleder hos Renosyd Jeppe Vestergaard, e-mail jsv@renosyd.dk, telefon 86 52 52 11.