Erhvervskunder: Vi beklager misforståelsen

01. nov 2019, 12:23

 

Vi beklager den misforståelse, der måtte være opstået i forbindelse med fakturering sendt ud i november til erhvervskunder i forbindelse med betaling af besøg på Renosyds genbrugspladser.

Vi oplevede systemfejl, men sendte straks kreditnota og ny opkrævning ud til de berørte.

Har du allerede nået at betale din første (og forkerte) faktura, så kontakt os venligst, så skal vi sørge for at få det rettet. Du skal selvfølgelig ikke betale to gange! 

Ring på vores hovednummer 86 52 52 11. 

 

Spørgsmål vedr. abonnement og besøg på genbrugspladsen

Har du spørgsmål til vores ordning omkring abonnement eller betaling pr. besøg, så læs mere her: 

 

Opkrævning for brug af Renosyds genbrugspladser

Se de to løsninger for erhverv på genbrugspladsen i vores folder ved at klikke her

Virksomheder, der afleverer erhvervsaffald på genbrugspladserne, skal betale særskilt for dette. På Renosyds genbrugspladser registrerer vi nummerpladen på alle biler, som kører ind på pladserne. På den måde kan vi tilbyde mere fleksible løsninger til erhverv på genbrugspladserne.

Har du en fastkundeaftale eller har du ikke en fastkundeaftale? 

Tjek dit behov i tabellen via linket ovenfor, eller kontakt os, hvis du er i tvivl om noget på renosyd@renosyd.dk eller 86 52 52 11.