Gå til sidens primære indhold
Primært indhold begynder her
Chauffør bag skraldebilen på vej til at tømme en affaldsbeholder.

Driftstatus

Seneste nyt om driften hos renosyd

Vi får mange henvendelser

Vi får rigtig mange henvendelser i denne tid, og du kan derfor opleve ekstra ventetid – både på telefonen og på din henvendelse på kundeservice@renosyd.dk. Det beklager vi meget. Vi har ekstra bemanding på, men stadig knokler vi for at følge med.

Vi håber på din forståelse.


Tømmekalenderen opdateres efter en uges tid

Hvorfor kan jeg ikke se mine nye beholdere på mit.renosyd.dk?

Der kan gå op til en uge, fra du har fået dine nye beholdere, til du kan se dem i din tømmekalender på mit.renosyd.dk.

Den vil lige i nogle dage vise den gamle tømmekalender. Der kan faktisk gå op til 3, måske 4 dage, hvor du reelt set ikke har nogle beholdere registreret i systemet. Men vi lover dig – de kommer på.

Så vi kan kun opfordre til, at du lige giver det lidt tid.


Lad de gamle beholdere stå fremme

Vær opmærksom på at stille dine gamle beholdere ud. For vi er på vej!

Så snart du har fået de nye beholdere: Stil dine gamle beholdere frem, og lad dem stå – vi er på vej

Ring til os i stedet for at stille beholderne retur i skuret, haven eller andet steds, hvis beholderne af andre årsager ikke kan stå fremme. Så finder vi en løsning.

Hvad skal jeg gøre?

Hvis du har fået en SMS, om at vi kommer og tømmer, men vi ikke gjorde det, så kontakt os meget gerne, da vi så kan se om der er sket en fejl.

Tip: Men lad meget gerne dine gamle beholdere stå fremme.